Павло Мілько

ЗАСНОВНИК І ГЕНЕРАЛЬНИЙ ДИРЕКТОР БУДІВЕЛЬНОЇ КОМПАНІЇ “NORDBUD”

БУДІВНИЦТВО • АУДИТ • МЕНЕДЖМЕНТ • БУДІВЕЛЬНИЙ КОНСАЛТИНГ

Про себе

МІЙ ДОСВІД

Мілько Павло Олександрович 24.07.1990 р.н.

2022 – 2023 рік

Керуючий партнер у будівельному проекті: багатоквартирний ЖК преміум класу “Фарб’ярська 7”. Об’єкт будівництва розташований у старому центрі Люблін, Польща.

2019 рік

Відкрив свою будівельну компанію ТОВ “Север Строй”. У 2023 році було проведено ребрендинг та перейменування компанії у ТОВ “Будівельна компанія “НОРДБУД”. На даний момент я є власником і генеральним директором цієї компанії.

2016 рік

Розпочав свою підприємницьку діяльність, зареєструвавши ФОП Мілько П.О., який є дійсним і на поточний момент.

2014 – 2015 рік

Виконувач обов’язків головного інженера ТОВ “СМК МЕХАНОМОНТАЖ”

2013 – 2014 рік

Директор будівельної компанії ТОВ “Будмонтаж-сервіс”

2012 – 2013 рік

Інженер, а потім менеджер із зовнішньоекономічної діяльності у будівельній компанії ТОВ “Будінтерсервіс”

2010 – 2012 рік

Монтажник, а потім майстер з виробництва будівельних виробів та конструкцій у будівельній компанії ТОВ “Перспектива-92”

Освіта:

У 2012 році закінчив з відзнакою Криворізький Національний університет за спеціальністю Промислове та цивільне будівництво та отримав кваліфікацію магістра.

Про себе

МІЙ ДОСВІД

Мілько Павло Олександрович

24.07.1990 р.н.

2022 – 2023 рік

Керуючий партнер у будівельному проекті: багатоквартирний ЖК преміум класу «Фарб’ярська7». Об’єкт будівництва знаходиться в старому центрі Люблін, Польща.

2019 рік

Відкрив свою будівельну компанію ТОВ “Север Строй”. У 2023 році було проведено ребрендинг та перейменування компанії у ТОВ “Будівельна компанія “НОРДБУД”. На даний момент я є власником і генеральним директором цієї компанії.

2016 рік

Розпочав свою підприємницьку діяльність, зареєструвавши ФОП Мілько П.О. який дійсний на даний момент.

2014 – 2015 рік

Виконувач обов’язків головного інженера ТОВ “СМК МЕХАНОМОНТАЖ”

2013 – 2014 рік

Директор будівельної компанії ТОВ “Будмонтаж-сервіс”

2012 – 2013 рік

інженер, а потім менеджер із зовнішньоекономічної діяльності у будівельній компанії ТОВ “Будінтерсервіс”

2010 – 2012 рік

монтажник, а потім майстер з виробництва будівельних виробів та конструкцій у будівельній компанії ТОВ “Перспектива-92”

Освіта:

У 2012 році закінчив із відзнакою Криворізький Національний університет за спеціальністю Промислове та цивільне будівництво та отримав кваліфікацію магістра.

Роботи

РЕАЛІЗОВАНІ ПРОЕКТИ

Управління

УПРАВЛІНСЬКІ НАВИКИ

Мій досвід дозволяє вирішувати найрізноманітніші задачі в будівництві.
01. МЕНЕДЖЕР БУДІВЕЛЬНОГО ПРОЕКТУ

Маю у послужному списку понад 50 об’єктів будівництва з нуля. Добре розумію як організувати та керувати всім процесом будівництва від етапу планування та узгодження проектної документації до введення будівлі в експлуатацію.

02. ФІНАНСОВИЙ МЕНЕДЖЕР БУДІВЕЛЬНОГО ПРОЕКТУ

Вмію ефективно розпоряджатися фінансами під час будівництва. Лише один приклад зі свого послужного списку: за півроку будівництва ЖК «Фарб’ярська» м. Люблін, Польща заощадив інвестору 100 тисяч доларів.

03. КРИЗОВИЙ МЕНЕДЖЕР У БУДІВНИЦТВІ

Маю величезний досвід вирішення кризових ситуацій у будівництві. Ділюся досвідом вирішення складних задач та виходу з кризових ситуацій на своєму YouTube каналі.

Будівництво

БУДІВЕЛЬНІ НАВИКИ

1. Правильно зрозуміти і адекватно оцінити тех-завдання

2. Вміння читати та оцінювати проект

При вивченні проекту я ставлю під сумнів всі проектні рішення, без винятків. Здобувши досвід великого будівництва в Європі, я ще більше переконався у правильності цієї позиції. Маю право ставити під сумнів проектні рішення, тому що я висококласний інженер, з великим практичним досвідом ведення проектно-господарської діяльності для внутрішніх будівельних проектів).

3. Вміння оцінювати об’єкти будівництва

На якій стадії, у якому стані, які можливості, які витрати, аварійність тощо.

4. Вміння скласти реальний план будівництва

Послідовність, кількість, темп тощо

5. Комунікаційні навички

Узгодження плану дій з усіма учасниками та формування комунікаційної системи (інвестор, підрядники, міські служби тощо).

Узгодження – дуже складний процес, в якому відбувається донесення цілей, функціоналу, загальних завдань, і зрозумілий для обох сторін результат, що можна виміряти.

Тут критично важливо мати досвід, переговорів, контрактів, зокрема досвід спілкування з юристами, адвокатами, суддями, представниками силових структур та перевіряючими органами.

6. Розуміння процесу коригування плану дій

Будівництво – це безперервний потік завдань та нестикувань, уникнути яких неможливо. І ці нестиковки та задачі вимагають адекватного відгуку та умінь швидко відкоригувати план дій.

7. Вмію формувати бюджет будівництва

8. Великий досвід узгодження бюджету будівництва

Погодження – це взагалі окрема тема, яка потребує окремих навичок та умінь спілкування.

9. Коригування бюджету

Коригування бюджету – це вміння діяти та приймати рішення при зміні фінансування будівництва.

10. Вміння визначати професіоналізм роботи субпідрядників

Вміння визначати професіоналізм роботи субпідрядників, а також знаходити субпідрядників та укладати контракти.

11. Розуміння, як сформувати систему звітності від усіх учасників

12. Вміння контролювати весь процес ходу будівництва за маркерами визначених у доповідному плані дій

13. Вміння на практиці забезпечити працездатність системи з постійним коригуванням плану дій

14. Зрозуміло, володіння такими будівельними навичками як:

Визначення якості будівельного матеріалу, розрахунок навантаження або розрахунок площ та обсягів, та багато інших.

Контакт

КОНСУЛЬТАЦІЯ ТА СПІВПРАЦЯ